04.06.2022

Studentdimission 4.6.2022

Studentdismissionen vid Jakobstads gymnasium hålls lördag 4.6.2022 kl. 11.00 i skolans festsal. Alla är hjärtligt välkomna (inga begränsningar)!

Studenterna samlas kl. 10.30 i skolan. Efter dimissionen ordnas fotografering i matsalen. Efter fotograferingen är programmet slut vid skolan.

Ifall man önskar föra rosor till gymnasiet, så sorteras de i alfabetisk ordning i klassrummen A10, A11 och A12 på första våningen i den gamla delen av skolan fr.o.m. kl. 9 på lördag. Sunds och andra blombutiker levererar till skolan, men man kan också själv föra blommor till skolan och placera dem på studentens bord.

Fredag 3.6 kl. 18.00 ordnas obligatorisk övning inför studentdimissionen. Kom ihåg att ta med studentmössan märkt med era egna namn!